HHH - Hockey, Halloween & H1N1

Min kära värdmorfar eller vad man ska kalla det var vänlig och gav mig hockeybiljetter förra helgen. San Jose Sharks vs Colorado (där Foppa har spelat). Så jag, Mickis och Johanna drog dit såklart. Tyvärr missade vi början med nationalsång och presentation av alla spelare. Men vi kom i alla fall fram till att svensken i laget, Douglas Murray (låter så jäääkla svenskt) har nr 3. Så jag hejade på honom.


Tickets


HP Pavillion Arena


Publik


Dudes


The Shark




Komentatorer


Svensken


Sharks vann!!

Efter matchen förklarade Johanna att det var en NHL match vi hade sett. Hur kan jag ha missat det? Hur som helst, det var kul och vi kommer göra det igen =)

Halloween

Först blev det Trick or Treat med barnen. Tyvärr får jag inte lägga upp bilder på barnen men de var utklädda till Rödluvan (Lilla N, 2 år) Candy pink princess (G, 4 år) och någon star wars karaktär (D, 6 år). Väldigt söta. Tyvärr blev D sjuk under rundan och ville inte ha godis utan ville bara hem. Men det var kul att prova på i alla fall och de fick massa godis.

Senare på kvällen åkte jag till Mickis för att sluta upp med henne och Johanna. Möttes av en skotte och en sjöman(kvinna). Vi körde förfest hemma hos Mickis och drog oss sedan ner till tåget. Där mötte vi någon snubbe som vi körde lite lekar med och som sedan ville hänga med ut. Vi tog tåget in till San Fran och hamnade först på någon bar och sedan gick vi mest runt och kollade på folk. Verkligen ALLA klär ut sig här. Sverige har något att lära.. Medellyckad kväll kan man väl säga men vi hade kul i alla fall =)




Jag som Tinkerbell


Jag och The pumpkin Man


K M J



Det var halloween det..

Vaknade på söndagen efter Halloween och mådde inte ritktigt bra. H1n1 har gått igenom hela familjen så det var väl min tur. Låg nedbäddad en vecka men nu är det bra igen. Orkade mig dock upp ur sängen i fredags för att åka till banken och fixa lite grejer. Det var bara det att när jag gick där ifrån så var jag helt plötsligt bjuden på fest och fick sms av snubben på banken. Så nu ska vi tydligen på bio imorgon. Hmm.. Skumt. Och väldigt amerikanskt. Typ: hej, jag vill öppna ett nytt konto. Svar: Okej, ska vi gå på dejt?
Jaja bio är ju alltid trevligt...

Helgen som gick var ganska lugn. Blev lite shopping i Lördags. Bland annat nya löptights och funktionströja. Nu ska det tränas! Har än så länge hunnit med 3 pass på 27 timmar... Ikväll har jag tyska så då blir det inget. Men ska försöka träna mycket nu eftersom jag äter så himla mycket :P

Ja det var väl det... Ha en trevlig tisdagskväll / dag beroende på vart du befinner dig...

/ K

Kommentarer
Postat av: Victoria

woho date? uhmmm wanna know ;)

2009-11-11 @ 01:21:57
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Josefine A

Hej Kajsa! Riktigt spännande att föjla din blogg asså. Måste erkänna att man blir lite aventjuk bitarvis ;D haha :D Fy va söt kostym du hade, det var det jag skulle komma fram till :)

2009-11-11 @ 11:33:46
URL: http://kuggebodagangstah.blogg.se/
Postat av: Oskar

Fy fan vad avundsjuk jag blir över NHL-matchen... morr! :D



Sv: Haha, den bävern är verkligen ocharmig! :P Men smaken är som baken - delad :)

2009-11-11 @ 18:40:46
URL: http://regnbagspojken.blogspot.com
Postat av: Anonym

du, va e d för bil i bakgrunden till tinker bell??

2009-11-12 @ 22:05:56
Postat av: oops glömde skriva mitt namn:NANNA

2009-11-12 @ 22:07:13
Postat av: Kajsa

NANNA:



Det är en Toyota. No Volvo, haha =)

2009-11-13 @ 04:10:44
URL: http://kajsadebourg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0