Toys!

Har fått hem lite nya leksaker, två gåvor och en sak som jag unnade mig själv. Och innan ni nu börjar dömma, JA, jag är barnslig. Ja, jag gillar video games. Så, då har vi rätt ut det...

Det här är i alla fall vad som har tillkommit bland mina ägodelar:


Ett Nintendo DS (gåva från mig själv), En bok "The paperbag princess" (gåva från min värdmamma som tyckte att det här var en av de bästa barnböcker hon någonsin läst) & en Ipod touch (gåva från mamma).

Så nu har jag kommit fram till en viktig slutsats/fråga. Varför köper man aldrig leksaker till sig själv eller andra vuxna längre? Det är ju riktigt roligt. Dock får jag hålla i mig själv nu för att inte gå lös på Ebay och köpa alla tillbehör till både DS och Ipod. Men det ska nog gå bra.

Ipoden har i alla fall fått ett fodral för att minska risken för repor.


Grönt är skönt! Det matchar även mitt laptop väldigt fint =)


Och så var det ju det här med uppdateringen från tiden med mamma och Susanne. Den kommer snart. Jag lovar. Jag ska bara verkligen känna för att göra det så det blir bra.

Nej det var nog allt för nu.

Ha det fint!
/K

Kommentarer
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

VEM gillar INNNNTE Tv-spel? :D

2010-05-20 @ 06:09:32
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0