Earthquake numero två

Vi fick ett till litet jordskalv idag. Dock var detta ännu mindre än igår men det kändes mer tyckte jag. En stund efter skalvet ringde värdpappan och gick igenom vad jag skulle göra om det blev en stor jordbävning. Det innebar ungefär att sitta still under ett bord i minst en timme. Woho. Så man kanske skulle ha lite aktiviteter och kortspel i fickorna de närmsta dagar bara för att inte bli helt uttråkad om något skulle hända. De förväntar sig tydligen fler skalv här. Vi får väl se. Lite spännande är det faktsikt. Men så ska man väl inte tänka kanske. Men dryg svensk som jag är så kan jag inte hjälpa mig själv. Jag VILL nästan vara med om det faktiskt. Hemska, hemska jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0