Lite kärlek och saknad

Gjorde en Wall of Fame (shame) här i rummet idag. Har inte fått tummarna ur innan. Men nu är allt fint ni skickat uppe i alla fall och vill ni fylla på med mer så bara fortsätt skicka :)




Igår var jag inne i San Francisco med Emilia och turistade lite. Hann med Golden Gate Bridge, Lombard Street och Pier 39. Sen var det två väldigt trötta tjejer som satte sig i bilen =) Men vi hade kul i alla fall och det är alltid kul att åka in till storstan. Om ett par veckor kommer det även storfrämmat dit och det kommer bli galet kul att få träffa er igen! :)


Två glada turister! (Bild lånad av Emilia)

Just nu sitter jag och kollar på något sammandrag från OS. Tyvärr är det lite svårt att följa svenskarna här då de självklart väljer att visa alla duktiga amerikaner. Fick i alla fall se en bit av Ferrys lopp. Kul med guld! Kallas lopp valde de dock att inte visa eller så var det kanske bara jag som missade sändningen.

Imorgon blir det jobb igen. Har inte jobbat sen i fredags. Men det ska bli kul. Alltid kul att hänga med 2-åringen på förmiddagen. Hon är en såndär tvååring som man vill att alla ska träffa bara för att hon är så smart och rolig. Jag brukar visa upp henne när jag har kompisar här hemma. Som att visa sin nya valp ungefär. Haha.

Nej, nu börjar jag svamla som vanligt. Ska väl kolla lite till på OS och sen blir det sängen.

Godnatt!
/ K

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser betydligt behagligare ut än här hemma i staun, grått och tråkigt, runt nollan och någon form av blöt nederbörd.... Beställ lite fint väder tills Susanne och jag kommer!

2010-02-18 @ 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0