Vulkaner är inte så häftiga trots allt..

Antar att ingen har missat vulkautbrottet på Island. Nu har de alltså ställt in alla flyg från i stort sätt hela nord-europa och ingen kan meddela när de kan börja flyga igen. Så nu håller jag alla tummar jag har för att flygen ska gå som vanligt nästa måndag då mamma och Susanne ska flyga hit. Annars kommer jag bryta ihop totalt.

Annars är det mesta som vanligt här. Har blivit sjuk igen men det gör väl ingen förvånad. Så jag är mest hemma och tar det lugnt och planerar lite inför de kommande veckorna. Jag måste åka och köpa en resväska så mor min kan ta hem 23 kg av alla mina saker jag har här. Så det blir nog en runda till TJ Maxx eller något. Ska bli kul att se hur mycket jag kan packa ner nu utan att sakna det allt för mycket. Vinterjackan åker med i alla fall.

Nu till helgen blir det nog ännu ett besök til Great America för lite galna åkturer. Känner att jag i princip kommer bo där på helgerna i sommar. Men inte mig emot.

Jaa vad mer, vad mer.. Kan slänga in lite bilder från de senaste veckorna. Dock är de flesta bilderna från aktiviteter jag har gjort med barnen och eftersom jag inte får lägga upp bilder på barnen så blir det inte så mycket bilder över huvud taget.


Fick fin påskkorg av familjen med massa lakrits och så en linda till foten. Satt finfint!


Var på egyptiskt museum med Johanna och kollade på döingar.


Close up.

Nej mer spännande blir det nog inte denna gången. Håller även på med att söka jobb för fullt. Har sökt hemma i Karlskrona, i Norge och i Danmark. Dock verkar det vara lite tidigt nu för att söka jobb till hösten men det är bara att fortsätta leta. Idag skickade jag även in min slutgiltliga anmälan till högskolan. Så här blev den:

1. Arbetsterapeut, Lund
2. Arbetsterapeut, Göteborg
3. Fastighetsmäklare, Borås
4. Fastighetsmäklare, Trollhättan

Har egentligen inga större planer på att börja plugga till hösten men det kan ju vara kul att veta vart man kommer in.

Nu ska jag åka och köpa lite glass och försöka kyla ner min något febriga kropp.
Ha det så bra och håll tummarna för att askan försvinner snart.

/ K

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag håller också alla mina tummar. Vilken dålig tajming av den där vulkanen. Annars får vi helt enkelt bila ner till södra Italien och sen flyga därifrån. =)



Skönt och se att du har skrivit att det är din mor som ska ta hem 23 kg av din packning. Jag känner att en stor börda föll från mina axlar där, inget ansvar alls...=P

2010-04-16 @ 22:53:30
URL: http://susanned.blogg.se/
Postat av: nats

snacka om att du gör mig nervös med din kommentar? :) en av de svåraste utbildningarna? vad tusan har jag gett mig in på? får helt enkelt hoppas att det är värt att :D



men om jag är så ambitiös vet jag inte om jag är Kajs, hade nog hellre stannat på Telenor hela livet men jag vet ju att det inte är ett alternativ =)



Du behöver inte vara orolig, vi kan dega tillsammans när du kommer för jag kommer väl inte klara persen ;)



saknar dig med snutt!♥

2010-04-17 @ 09:11:13
URL: http://naataliiiie.blogg.se/
Postat av: emilia, Au pair i Los Altos, California

HEJJA LUND. HEJJA LUND.. HEEEEEEEEEEJJA LUUUND FÖR FAN!!!!!!!!!!!! <3

2010-04-19 @ 03:07:48
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0