Snart!

Nu ska jag snart iväg och träna med Emilia. Blir nog även lite bubbelbad efteråt. Sen far jag mot SFO för att hämta min kära mor och min kära syster. Känns helt galet. Jag fattar inte riktigt än. Får berätta efteråt istället.

Igår var vi i Santa Cruz och låg och stekte hela dagen. För en gång skull brände jag mig inte så det känns ju lyckat. Dock har jag börjat få en dålig ovana av att nästan alltid somna när jag solar. Det är ju så himla skönt! Dock är det väl oftast det som leder till att jag bränner mig. Men what to do liksom. Jag kan leva med det.


Emilia


Evelina


Johanna


Jag

Så kan det se ut en april-dag i California =)

Nu de kommande två veckorna blir det en del resande och datorn får nog stanna hemma tror jag. Får se om det blir någon uppdatering!

Tack för att ni läser!
/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0