Jag brukar inte vara såhär självgod..

Funderade på om jag skulle skriva detta eller inte för det låter så himla skrytigt. Men vad tusan, ta det på rätt sätt och ibland måste man faktiskt få bli glad och få berätta om beröm.

Så här var det i alla fall, vi satt och pratade familjens framtid och så kommer ju självklart frågan upp ifall de ska ha au pair igen eller vad som händer i livet efter Kajsa liksom. Hur som helst så sa jag att de kommer begöva en au pair, för det kommer de verkligen behöva. Men då säger familjen att de knappt vågar skaffa en ny au pair för att jag har satt ribban så högt. Det måste ju vara ett av de mest ultimata berömmen man någonsin kan få. Jag blev i alla fall riktigt glad och arbetsdagarna har inte känts så tunga denna veckan :)

Nu skulle det ju passa riktigt bra med en bild på hela familjen men det får jag ju inte lägga ut, tyvärr. Så jag lägger ut en egendesignad och vill bara berätta för hela världen att jag har världens bästa värdfamilj!

Så här ser de ut ungefär:




Tack för att vi blev matchade för snart 8 månader sedan!

Idag är det även 4 dagar till mamma och Susanne kommer och i helgen blir det storstädning. Min värdmamma har panik och vill att huset ska se perfekt ut när min familj kommer. Själv har jag inte lika mycket panik då min familj är van vid mig och min ordningsamhet. Hursomhelst, på måndagkväll vid halv 9 smäller det. Can't wait!


Imorgon blir det förhoppningsvis äntligen reunion med alla töser som har varit ute och farit. Alla på en gång alltså! Blir kalas. Helgen kommer också bli kalas!

/K

Kommentarer
Postat av: Evelina

Man FÅR skryta när någonting bra händer en! :)



Och imorgon måste vi som sagt var hitta på ngt! På tok för länge sedan nu.



<3

2010-04-23 @ 06:42:48
URL: http://evelinamariaelly.blogg.se/
Postat av: mamma

Även jag blir lite stolt!! Kul att få höra så positiva omdömen om sina barn, då kan ju inte jag heller vara helt värdelös? I rollen som mamma alltså..... ;)

2010-04-23 @ 10:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0