Helgen i bilder

Jobbar fortfarande på alla videos och det kommer nog ta ett tag..

Slänger in lite bilder från helgen istället.


Färgade för första gången i mitt liv håret på riktigt..


Hade kanonkul på Great America


Micke och Mickis


Köade en hel del


Skrattade.. (så härlig bild! Härligt!)


Johanna och jag fegade ur på en berg- och dalbana så vi satte oss i solen istället. Inte fy skam det heller..


Och slutligen så åt vi på Chili's som vanligt.

I söndags var vi i Santa Cruz och var på stranden hela dagen. Dock tog jag inte ett enda foto men kan undersöka ifall jag kan sno några från Mickis.

Nu till helgen har vi inga direkta planer. Blir kanske Half Moon Bay på lördag och spana på lite surfare.

Sen på MÅNDAG kommer mamma och Susanne (om inte Kastrup bestämmer sig för att stänga igen). Helt galet. Ska städa hela helgen..

That's it for now,
K

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin i håret du blev smulan :)

2010-04-21 @ 09:53:58
URL: http://naataliiiie.blogg.se/
Postat av: mickis

hääääälit!

2010-04-21 @ 21:57:14
URL: http://mischausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0