Back to the 90's

Sitter och målar påskägg med Mickis just nu. Har precis lagt in 4 skivor med 90-talsmusik på datorn och på tvn kollar vi på filmen Drive me crazy, från 1999. Precis som förr i tiden. Förutom att jag inte kändes Mickis alltså. Dock var det lite roligare och lättare att måla påskägg på 90-talet. Nu har både fantasin och inspirationen börjat tryta och vi ger troligtvis upp ganska snart.






Glad påsk!


Idag (och igår) powerwalkade jag uppe i bergen och kom på hur fruktansvärt skönt det är och att jag ska göra det så ofta jag bara kan. Precis, verkligen PRECIS, efter att jag har tänkt den tanken lyckas jag på något sätt fälla mig själv och stuka foten rejält. Kanonkul, 4 av 5 toasters. Men det är väl bara att tejpa och ut och vandra i alla fall antar jag.. Så här ser fotstackarn ut just nu:




Nej nu ska jag sluta gnälla och försöka titta på filmen och vara social.

Glad påsk allihopa!

/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0