I've got a feeling...


..that tonight's gonna be a good night!

Tack min fina fina vän :) Du vet precis vad som gör mig lycklig! Kan inte vänta tills du kommer hit, kommer bli grymt =)


Annars har dagen spenderats med Elin. Först på gymmet (inte så aktiva kanske men vi försökte i alla fall, haha) sen Ikea (kollat på möbler till nya rummet, mums) och sedan Stanford mall där det till och med blev lite shopping. Har haft en kalasdag än så länge. Nu blir det middag och sedan barnpassning.


Stanford


Ha det så bra!
/K

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hej Kajsa! vad du ser ut att ha det härligt och får uppleva mycket!!! Hoppas att du har et bra :) såg nästan ut som det var Maria som hade skickat presenten till dig med godiset, hade jag rätt?? Vilken jättefin ny design du har fixat till bloggen! Kram Kam från Catrin

2009-09-16 @ 08:03:04
URL: http://www.catrinseerbe.blogspot.com
Postat av: Mia

Varsågod min älskade vän! Njut njut. Vilken tur att det kom fram:)

Jag äter tusans mkt godis nu innan jag ska ge mig av, kommer längta efter det. Men varje gång jag far hem till Sverige så får jag ta o skicka ett litet paket till dig.

Längtar som bara den till jag ska hälsa på dig! ♥

2009-09-16 @ 21:48:08
Postat av: Johanna

Va GÖTT med gotta!!! :D få jag smaka? ;)

2009-09-17 @ 20:20:42
Postat av: Tess

Snyggt utseende på bloggen! Har du gjort bannern i photoshop? Tränar du också på el camino Y? Kommer en kompis och hälsar på? Guud, många frågor haha. Men vi ses på söndag iaf :)

2009-09-19 @ 00:42:22
URL: http://tessiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0