Cuesta Park

Igårkväll åkte jag, Tess och Mikaela till Cuesta Park för att bara sitta och mysa och prata lite. Laddade upp med kakor och lite mat så blev det perfekt. Här omkring finns det hur mycket parker som helst så det är bara att välja och vraka när man är sugen på det.


Tess


Mikaela


Mikaela & Tess


I morse ringde en svensk trevliga kvinna som heter Jeanette, jag bodde granne med henne i Los Altos och var över där och pratade när jag behövde prata med nån =) Nu har vi bestämt att jag ska följa med dem till Lassen Volcano Park på lör-mån. Det blir Jeanette och hennes familj och två andra svenska familjer. Kommer bli hur kul som helst tror jag och det ska bli häftigt att få se själva national parken också. Så nu ska jag bara ge mig ut och köpa lite nödvändigheter så som mössa och vantar, är ju kallt på nätterna och lite myggsprej hade jag tänkt. Vad som är bra med Kalifornien är att här inte finns några myggor men jag kan tänka mig att runt sjön där uppe finns det säkert en hel del andra flygfän som kan vara irriterande.

Hur som helst så kommer det bli en rolig helg :)

Ha det bra!
/ K

Kommentarer
Postat av: Mia

Den nya familjen verkar bra o trevliga o tjejerna du umgås med!

Igår var jag i din pizzeria i nättraby o tjockade mig. Saknar bäverkvällarna:) Hoppas du får det mysigt i helgen! Saknar.

2009-09-03 @ 16:32:01
Postat av: Victoria

det finns visst myggoooooor !! HAha. inte många, men dom finns minsann :P

Have fuuuuun this weekend

2009-09-05 @ 02:34:18
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Emilie

Vad kul det låter, hoppas ni får det kul och att myggsprayen funkar :)



Jag undrar en sak, spelade du in en video under matchningen med familjerna - eller tänkte du göra det? Jag håller typ på men vet inte riktigt vad man ska göra. Har inspiration och så men kanske gör det "fel". Så tänkte fråga runt lite :)



Ha det så bra

2009-09-06 @ 17:33:53
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0