Sjukstuga

Idag har mellantjejen varit hemma från skolan så jag har provat på att vara hemma för vård av sjukt barn. Gick riktigt bra faktiskt. Blev pussel, lite böcker, en film och chokladbollsbak. Hade jag varit barn så hade jag tyckt att en sån dag hemma när man är sjuk är perfekt.

Nu i eftermiddag började känna att jag inte heller mådde så bra och har gått runt lite småyr och varm resten av dagen. Mormorn sa åt mig efter middagen att gå upp och lägga mig och inte gå upp förrän imorgon. Då var klockan 18:30. Ganska skönt när man blir befallen på det sätter. Jag klagar inte.

Haha, lilltjejen kom precis in här mitt i bloggskrivandet. Hon ställde sig i dörröppningen och sa "You go potty with me". Ja, varför inte. Det är bra när hon tar egna initiativ till att gå på pottan även om hon har blöja på sig. Vandrade sedan tillbaka till sängen med henne och hade en oerhört intressant diskussion om poliser och pappor. N, som är två år, kom fram till att när vi behöver hjälp så är det poliser eller pappor som hjälper oss. Detta ligger hon fortfarande och upprepar för sig själv medan hon inväntar sömnen. Barn är så roliga ibland =)

Igår for jag till en videobutik som ligge här omkring och tanken var att jag skulle köpa scrubs säsong ett. Istället kom jag hem med OC säsong 1 (56kr) och Vänner säsong 2 & 3 (42kr st). Så jag vet vad jag ska göra resten av kvällen nu när jag inte känner mig helt 100. Måste åka tillbaka dit igen och skaffa massa annat kul =)

Nu blir det OC i alla fall.
Godnatt
/K

Kommentarer
Postat av: Victoria

VÄNNER !!!!!!! AWESOME

2009-10-16 @ 18:50:07
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: Johanna

JAA with me! Så kan jag lära dej allt jag kan ;) Men shit va billigt de är!! Farligt värre, då köper man ju hur mkt som helst ;) Krya på dej gumman! PUSS

2009-10-16 @ 23:53:27
Postat av: Tess

Vilken butik?? =)

2009-10-17 @ 01:26:43
URL: http://tessiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0