Helgen i bilder (för att jag har noll motivation att skriva just nu)


Inledde lördagen med sovmorgon och sedan bullbak, mums!


Åkte sedan och shoppade med nya tjejej Mickis (som för övrigt är störtskön). I gallerian erbjöd de "trådning" av ögonbrynen och jag var inte sen att testa. Ångrade mig dock ganska snabbt. SMÄRTA!
Blev hur som helst lite shopping, matförgiftning, asiater, Sverige-fantast, mat och trevligt sällskap.


Vilket djur har bäst syn?


Vilket djur går sämst? Hehe hehe he he he


Sällskap: Johanna & Mickis


Något bredbent giraff


Gorillamamma och gorillabebis


Mickis blir attackerad av får. Vilket iofs är bättre än att Johanna blir attackerad av Tigrar vilket vi hade förväntat oss..


Zoo-trion agerar småfeta animal-lovers


Sen gick vi på bio inne i San Francisco och mitt i filmen (Zombieland) slocknar först skärmen och början sedan blinka, något börjar tjuta och vita lysen blinkar på väggarna. Det var brandlarmet som gick. En typ 10 våningsbyggnat med bland annat 16 biosalongen skulle utrymmas. Det var ganska spännande faktsikt. Och kallt. Men det gick bra. Ingen brand och ett tag senare fick vi se klart filmen.


Sällskap utrymmer eventuellt brinnande byggnad

Jaa det var väl helgen i stora drag. Hann även med lite felkörningar och två feta spindelbett (oroa dig inte mamma, jag har inte sett en spindel på flera veckor så du behöver inte se dem, bara bli biten)



Hoppas allt är bra hemma. Nu ska jag fortsätta läsa boken My sisters keeper, och sedan kommer jag nog somna. Godnatt!

/ K

Kommentarer
Postat av: Susanne

Exakt vad innebär trådning? Det ser ut som om hon försöker sy ihop ögonen på dej. Annars var det trevliga bilder, kanelbullarna ser jättegoda ut. =)

2009-10-14 @ 10:48:33
URL: http://susanned.blogg.se/
Postat av: mamma

ihopsydda ögonbryn?! matförgiftning?! biobrand?! spindelbett?! kan du inte komma hem snart....

2009-10-14 @ 23:17:52
Postat av: Victoria

:) ser ut som en kuuuul helg :)

2009-10-15 @ 15:57:06
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: mickis

hahahah, "utrymmer eventuellt brinnande byggnad"

2009-10-16 @ 18:40:49
URL: http://mischausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0