Vårjacka; check!

Hittade en snygg jacka idag som fick följa med mig hem. Känns mycket bra =)

Hittade förresten ett fint youtube klipp om vad jag bör förvänta mig borta i staterna. Haha. Jag hoppas inte det inte riktigt är såhär för då blir jag mörkrädd. Och om det är så, så lovar jag att sprida ALL min kunskap vidare till jänkarna.

 


Pratade i alla fall med familjen igår och det verkar kanon. Det var hur lätt som helst att prata med mamma Amerika och i helgen ska jag även prata med pappa Amerika. Jag håller också på att maila med deras nuvarande au pair som är finsk och trivs som fisken i vattnet! Lutar än så länge rätt mycket åt att jag kommer hamna i denna familjen. Bara de tycker likadant.

Ikväll blir det slappkväll och imorgon blir det jobb på Plantan. Kom och köp blommor av mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0