Jesus Christ Hallelujha

Fick ett mail idag av en okänd herre. i NEED YOUR SERVICE FOR MY SON AS NANNY/AUPAIR‏. Så stod det , haha. Sen började mailet såhär: Greeting to you aupair in the name of our lord Jesus Christ our saviour!

Haha, här brast det för mig och jag satt och skrockade för mig själv. Vad är detta för människa och hur har han fått tag i min mail?? Sen stod det också i mailet att jag skulle få en månadslön på 5000 pund. Alltså över 50 000 i månaden. Jo tjena, det här låter ju som en seriös människa. Mailet är nu raderat.

Jag har också fått ett mail från Cultural Care om en ny matchning. En familj i Los Altos i Kalifornien. De ska ringa någon dag så får vi se hur det blir =) Det verkar bra i alla fall.

Återkommer med mer info om den familjen efter att jag har pratat med dem..

/ The au pair from heaven...

Kommentarer
Postat av: Matilda M

svar: det går absolut, behöver bilder och om du har några önskemål på hur den ska se ut :)

2009-03-04 @ 21:07:29
URL: http://creampuff.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahaha 50 000.. hmm undra vad du skulle behövt göra för någon för de pengarna;) hehe skojja..

2009-03-14 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0