Habegär

Jag sitter här och försöker hålla mig vaken för att jag lovade att om familjen ville ringa ikväll så kunde de ringa fram till kl 24. Så det är bara att hålla sig vaken!

När jag sitter såhär och tvingar mig själv till något så brukar jag fundera över saker som jag skulle vilja ha.

Jag vill ha:
Moringa bodybutter och duschkräm från The Body Shop
OBH Nordica Vågtång 5838 Artist
En ny mp3 spelare. Gärna Ipod touch
Paris Hiltons parfym Hieress
En snygg kropp till studenten
Vårväder
En vårjacka eller bidrag till en
En fin bikini
En bra värdfamilj i USA
Fint långt hår (ej extensions)

Listan skulle kunna bli mycket längre men jag fick nyss mail av mamman i familjen där det stod att de skulle ringa imorgon istället. Så nu blir det sömn! Lycka till till mig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Lycka till Kajsa. O du, det där med fin kropp till studenten... vi kan arbeta på att tillsammans ;) Jag är också i behov av en!

2009-03-05 @ 14:13:40
Postat av: Amanda

Kajsa min snoppsnigel! vi behöver nog prata lite..;) vågtång? whaaaa så inte fint! hehe



2009-03-14 @ 15:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0