Ett ja

Jag är just nu galet nervös och vet inte var jag ska ta vägen. Jag skickade ett mail till familjen nyss om att jag gärna tackar ja till matchningen. De har inte svarat än och jag funderar starkt på om de tycker jag är knäpp som redan har bestämt mig. De kanske vill ringa 20 gånger till först eller maila tusen gånger. Hela matchingsprocessen har gjort mig helt uppspelt. Än så länge har jag ju pratat tre gånger i telefon med amerikanska hostparents och inte någon av gångerna har jag kunnat sitta still. Jag hoppar upp och ner och går runt i hela huset. Hoppas inte det hörs genom telefonen och ger ett nervöst intryck av mig.

Om inte familjen svarar innan jag går och lägger mig så kommer jag absolut inte kunna sova.

What to do?

En annan sak, jag skulle varit barnvakt imorgon åt "mitt" äldsta barn imorgon men han har feber. Jag har också haft feber idag. Förra gången han var sjuk så var jag också sjuk. Vi kanske fungerar ungefär som ET och Elliot. Some sort of connection.

Nog av mina djupa tankar,
Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: Klara

Fin din blogg har blivit :) Vårig och stiligt.

2009-03-10 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0