Island Land

Imorgon blir det Öland för hela slanten och vi stannar till torsdag! Under tiden hinner förmodligen både mitt visum komma och då är verkligen allt klart inför USA. Ja, förutom packningen då men det får bli ett senare bekymmer. Har i alla fall kommit fram till att jag kommer behöva 2 väskor + handbagage med tanke på hur mycket plats och vikt bara presenterna tog. Jag måste verkligen lära mig att behärska mig när det gäller att köpa presenter!

Annars då? Var och köpte en till reseadapter idag så att jag kan göra flera saker samtidigt (kanske datorn och ladda kameran eller liknande). Och idag är det exakt två veckor tills jag åker. Vid den här tiden om två veckor är jag i New York, på St Johns University, omringar av massa andra au pairer. Hoppas två veckor går snabbt för nu är jag riktigt sugen på att komma iväg!

Nej, tillbaks till förberedelserna inför imorgon.

/ K

Kommentarer
Postat av: jessica

låter som om du kommer ha roligtmpå Öland :D Vad bra att du med hittade en adapter med två svenska i :D

Ha de så bra på öland :D

2009-06-30 @ 06:05:39
URL: http://jessicainusa.blogg.se/
Postat av: sanrda

hejsna vi kommer ses tror jag allt, känner johanna lite vi har partat mycket ni ska ju till samma ställe :) jag bor väl 1 tim i från eller nått vi ses :D lycka till!

2009-06-30 @ 11:41:44
URL: http://dreamamerica.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jaha, va kul att du fick så snabbt i CA:) Konstigt hur det kan skilja mellan allas matchningar så mycket, men va skönt för dig att verkligen ha allt klart:) Hoppas att vi kanske ses i CA då!! Ha de bra!

2009-06-30 @ 23:13:29
URL: http://pilly.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej,

vilken organisation åker du med, och vart i USA ska du bo?



Förlåt om det framkommer eller har framkommit i någon text, jag är en ny läsare, som i hittade din blogg för ungefär tio minuter sedan på jakt efter nya au pair bloggar eftersom många åker hem :P



Ha det så bra

:)

2009-07-01 @ 11:28:16
URL: http://plajnis.blogg.se/
Postat av: Emilie

Hej!

Tack så mycket för kommentaren :)



Åh vad kul att du ska åka så snart! Hoppas du får ett jättebra år! Hur gamla kommer dina barn vara? :)



Jo jag ska också åka som Au pair var det tänkt. När mitt förbannade körkort kommer :P Har bokat uppkörning nu i sommar och sen har jag bokat en intervju med SI direkt efter. Hoppas allt flyter på :)



Kram

2009-07-04 @ 09:59:08
URL: http://plajnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0