Tribute

Antar att ingen har missat detta? Fy vad häftigt! :)




Au Pair:
Packningen går framåt och jag är nästan klar. Det är helt sjukt att det är redan på måndag jag åker. Vid den här tiden om en vecka kommer jag vara på guidad tur genom NYC! Men det är lite kvar att göra än. Kläder som ska tvättas och folk som ska få ett hej då. Imorgon blir det lite avskedsfest här hemma med alla goa människor, på lördag blir det hej då till Arvidson/Glingfors och min alldeles egna Mia. På söndag blir det besök hos mormor.

So long,
K

Kommentarer
Postat av: Yoanna

Åhh! jag dör det där klippet är så häftigt! vill också va med och dansa där! hahaha! åå nu är väl du på skolan säkert! shit! snart kommer jag med! ;)

2009-07-14 @ 00:44:17
URL: http://yoannagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0