Rancho San Antonio

Igår var det nästan 40 grader här. Det är inte så ofta det händer i Sverige direkt =) Jag, Toni, Kelly och barnen gick till ett naturcenter här i närheten så de kunde visa mig vart jag kan jogga och så jag skulle få se lite av naturen här. Där fanns även en liten farm där de hade grisar, får, getter, kossor och kaniner. Som i Vämöparken ungefär :) Naturen här är SÅ annorlunda från Sverige. Allting är torrt, stort och dammigt, men samtidigt är det väldigt vacker och kraftfull natur. Det är svårt att förklara men allting är så stort om man jämför med Sverige. Träden är dubbelt så stora och backarna är dubbelt så branta.

Att vara ute och gå i nästan 40 graders värme uppför ett berg var ändå helt okej faktiskt. Inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Jag kommer definitivt gå dit fler gånger och jag hoppas att det blir några joggingrundor där också.

Bilder från gårdagen:


Kevin lär sig skjuta iväg gummiband, dock inte med munnen =)


Bäck i början av parken


Här joggar man


Kevin


Sara och Toni


Sara efter en hård vandring


Sara & Kevin i familjeträdet


Två meters hopp


Natur


När vi kom hem var det poolen som gällde. I poolen är det 31 grader ;)


Idag har arbetar jag och Pauliina tillsammans. Vi lämnade av Sara och Kevin på camp i morse och nu har vi gjort lite tvätt, kollat på tv och haft det trevligt. Snart ska vi iväg och hämta Kevin. Imorgon ska Pauliina kanske visa mig vart IKEA ligger :)

Ha det så bra!
/ K

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad roligt att se bilder på hur där ser ut! Barnen är så söta!!

Här hemma har det varit åska, ösregn, moln o sol de närmaste dagarna... en riktig svensk sommar:)



Puss min vän

2009-07-20 @ 21:22:29
Postat av: Anonym

Det verkar jättehäftigt och spännade allt du får uppleva!!!! Hoppas att du får en bra tid i Usa. ska följa din blogg med spänning! Kram

2009-07-20 @ 23:31:10
URL: http://eerbe.blogspot.com
Postat av: Catrin

Ska bara testa ifall min bloggadress syns ordentligt, Kram från Catrin

2009-07-20 @ 23:33:17
URL: http://www.catrinseerbe.blogspot.com
Postat av: Cissi Velin

Guud vad häftigt alt verkar :) Det känns som du trivs som fisken i vattnet än så länge! Det är kul att följa din blogg och se alla bilder! Ha det så bra! Kram Cissi

2009-07-21 @ 09:08:32
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Ja, du missar inget i här Sverige. ;p åska och regn som sagt ;) Ha det bäst!



Kram

2009-07-21 @ 09:59:34
Postat av: Pappa

Vilka härliga bilder på ungar och natur. Det blir nog skönt att jogga i backarna L Hemma är så kallat varierande väder just nu. Ha det gott!

2009-07-21 @ 10:11:06
Postat av: Siri

Vad kul det låter, bra att du trivs : ) Du får fortsätta att lägga ut bilder och sånt, det är så kul att följa det : ) Puss och kram!

2009-07-21 @ 15:47:32
URL: http://siiris.blogg.se/
Postat av: nanny!!!

oh, kajjy! Jag borjade nastan grata nar jag laste din blogg!! ah herregud, maste ta mig samman. fattar inte att du ar sa langt borta! dom maste ta hand om dig! du har val bavern med dig! och kom ihag, jag ar alltid med dig. vart du an i varlden vander, sa ar du alltid i nannas hander. ok det dar lat lite psyko, bast jag slutar skriva nu. puss!!!

2009-07-21 @ 18:40:09
Postat av: nanny!!!!!!!

ok, forlat, fick ett aterfall!! ville bara saga...eh..ja... egentligen ingenting. eller jo, ring mig ifall de inte ar snalla!! jag fixar!

2009-07-21 @ 18:44:34
Postat av: Yohanna

GUUU va härligt de ser ut!! Va fint det är i Los Altos! Kan inte vänta!! Jag är på på joggingturer hörrdu, de måste vi gö!! :D sweet! Har du sett mitt hus än? såg de bra ut? haha ;) HÖrs! Puss hej!

2009-07-21 @ 23:26:43
URL: http://yoannagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Emma

hej Kajsa. Ser ut som du har det bra ju :) så kul !!

2009-07-21 @ 23:50:15
URL: http://emmapalmers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0