Framme!

Nu är jag här, i det förlovade landet USA. Flygresorna gick nästan smärtfritt förutom att jag båda gångerna satt längst bak och knappt hörde vad jag tänkte eftersom motorerna förmodligen var mitt under mig. Jag lyckades också checka ut mig själv på Island och gå ut från flygplatsen men det var bara att checka in igen och hoppa på nästa flyg :)

Här på skolan har vi det bra. Igår när vi kom hit blev det flåtig amerikans pizza direkt och sen stupade i alla fall jag i säng ganska snabbt. Klockan var då runt 4:00 i Sverige.

Nu måste jag springa iväg på lektion. Försöker blogga lite senare om datorn vill fungera, den har bråkat lite.

/ K

Kommentarer
Postat av: Cornelia

gud vad coolt :D Hoppas du har det bra

2009-07-14 @ 18:29:12
Postat av: Siri

Vad kul : ) Ha det superbra !

2009-07-14 @ 21:07:41
URL: http://siiris.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad skönt att flygresan gick bra. Checka ut på Island, du lyckas ju (hade i o för sig jag också kunnat gjort)!

Glassa runt i NY nu! ♥

2009-07-14 @ 21:55:43
Postat av: Nadja

Åh vad skönt att resan gick bra, har tänkt på dig! va rädd om dig!

2009-07-15 @ 00:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0