Tyvärr

Tandkrämen höll inte vad den lovade. Ingen har blivit bländad av mitt vacka leende idag. Ingen har sagt något om mina bländande vita tänder. Och ska jag vara ärlig så ser inte jag heller någon skillnad. Bara om jag kisar jättemycket och tänker på färgen vit.

Idag sprang Amanda och jag runt som två hönsmammor i skolan. Anledningen var att Siri inte var där och lärarna hade inte hört något från henne, hennes mobil är stulen, hemma hos henne svarade ingen och hennes syster hade telefonen avstängd. Jag hatar när man inte får tag i folk och jag tror alltid att det värsta har hänt. Stackars mina barn i framtiden säger jag bara..

Jag hittade min chokladkalender igår. Jag hade öppnat 3 av 24 luckor sen första december. Men igår blev jag lite sugen och tänkte att jag kunde ta en bit. Och en till. Och en till. Slutade med att jag inte kunde behärska mig och åt upp allt som var kvar. Efter det skulle vi äta middag. Det gick sådär. Idag har jag mått illa. Chokladkalender är inte riktigt mig grej tror jag.

Nu blir det till att läsa lite Animal Farm och sen sova.

/ K

Kommentarer
Postat av: Siri

hehehe vad söt du är "kisar och tänker på färgen vit".. haha.

2009-01-13 @ 23:33:29
URL: http://johanssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0