Proffesional

Igår hände följande sak när jag jobbade:

Jag höll på att packa krukor och dylikt som skulle tas undan för säsongen. Mitt i allt bärande river jag ner en glasljusstake och det blev en riktigt högljudd och fin smäll i stengolvet. Några meter ifrån mig står två kunder och de har helt kommit av sig i sitt shoppande. Frun ser lite rädd ut, maken flinar. "Vad skönt att se att även proffs gör sådant och inte bara vi amatörer" säger han.

Jag kom helt av mig i mitt packande och stod bara och flinade fånigt ett tag.

Förstår ni. JAG klassas som trädgårdsproffs. Jag kan allt om alla världens växter och jag är speciellt utbildad på krukstapling. Jag trodde man såg på en mils avstånd att jag inte passar in i en trädgårdshandel. Men nu vet ni. Så behöver ni hjälp i trädgården så hör av er. Jag är ju trots allt ett proffs.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha. Proffs var det ja. Grattis. Du som alskar att vara ute i tradgarden och dona. =)

2009-01-26 @ 22:41:47
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejan! Om du är intresserad av ny design till din blogg är du välkommen in till in sida, annars kan du ignorera detta. Ha en fortsatt trevlig dag :)

2009-01-27 @ 13:16:25
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0