Movies

Jag har tänkt på en sak. Det finns vissa filmer som alla bör eller egentligen måste se någon gång i livet. T.ex de här:

The pianist Sorglig historia om en jude i polen under andra världskriget. Extremt bra film som man blir väldigt tagen av
A beautiful mind En sann historia om en nobelpristagare som blir psykiskt sjuk. Intressant historia och en väldigt fin film i sig.
Edward Scissorhands Söt men sorglig historia om en robotmänniska som har fått saxar istället för händer.
I am Sam En utvecklingsstörd pappa som inte vill något hellre än att ta hand om sin dotter. Fin historia men det kommer många tårar.
The illusionist En illusionist för magi in i en liten stad under tidigt 1900-tal. Han blir också kär i en kvinna som inte står på samma sociala nivå som honom. Fin kärlekshistoria

Och så har vi bubblaren som självklart är....


Twilight
Jag är fortfarande kär sen jag såg denna filmen. Vissa säger att det är kass handlig med kassa konversationer. Till viss del kan jag hålla med. Men det gör inget. Bara Edward gör sitt jobb ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0