Jag blir lite trött ibland..

Till exempel när den nya "mentorn"  tillsammans med vår mentor (som förmodligen inte vågade säga emot så mycket) har bestämt att vi ska ha mentorstid två gånger i veckan vissa veckor. Vi hade äntligen lyckats fixa så vi har flexibla dagar både onsdag och torsdag och det är ju grymt skönt och så. Men nu är det tydligen inplanerat metorstid i TRE timmar vissa torsdagar. Varför i hela världen då? Förväntar de sig verkligen att vi kommer komma dit? För jag tror att det är rätt många som kommer stanna hemma faktiskt. Vi ska också ha roligheter som "vuxendagar" och gruppövningar - Feedback. Åh så skoj det låter. Åh så glad jag blir.

Studenten om några månader. Snälla, låt det gå fort.

Ska förresten börja leta balklänning lite mer seriöst nu. Har varit i växjö och kollat och jag hittade en superfin där men den var aningens för dyr tyckte jag. Får väl bli en runda till Kristianstad eller något sånt kan jag tänka mig. Ska även hem till Anja och Catrin och kolla på deras klänningar och se om någon passar. Det är ju kul om en klänning blir använd mer än en gång faktiskt :)

Någon som har något bra tips på affärer med balklänningar? Både på internet och fysiska affärer.



Den här i en annan färg, med roligare midja och med längre släp hade varit fin!
Och nej, jag är inte alls kräsen eller så. Bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0