Framsteg

Väggarna är nu äntligen inte vita längre. Det börjar likna något. På tisdag blir till att måla igen och på onsdag kommer fondtapeten upp. Blir nog snyggt. Var även och köpte lite möbler och tillbehör idag. Varför kan man inte bli färdig på en dag eller vara stenrik och kunna hyra supersnabba hantverkare?

Hittade förresten ett grymt bra tv-program häromdagen. Beauty and the Geek. Haha. Så himla sött och nördigt program. Ett antal tjejer som anses snygga blir ihopparade med sk nördar som är socialt inkompetenta och inte vet någonting om hur man bör klä sig. Tillsammans ska de tävla i olika moment på det de är dåliga på. I ett avsnitt tävlade tjejerna om vem som kunde koppla ihop en dator först, jag skämdes över allihopa. Så extremt dåliga var dom. I ett avsnitt skulle nördarna tävla om vem som var bäst på speed dating. En av dom mörjade prata om microrobotar. Ja, ni förstår själva. Det här var ett väldigt underhållande program som nu tyvärr är slut. Och helt fel par vann, såklart. Hoppas det kommer fler säsonger!

Annars är mitt största glädjemoment just nu att jag ska borsta tänderna ikväll. Jag har nämligen ny tandkräm som lovar att mina tänder ska bli vitare redan efter första gången! Är det bara jag, eller är det inte roligt med ny tandborste, tandkräm, schampoo osv? Jag blir väldigt motiverad till att börja sköta tänderna enligt alla råd tandläkaren kommer med. Tyvärr brukar motivationen svalna efter ett tag när jag inser att tandkrämen inte alls får mina tänder att bli lysande vita..


Får se ikväll vad resultatet av borstningen blir. Återkommer med recension.

/ K

(PS, reklamen som ligger under min header är inte spam eller något. En kompis har som UF företag att göra riktigt snygga ipod skydd. Kolla in dom! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0