Bra dag

Idag har det visat sig att det är en väldigt bra dag

¤ Jag fick träffa folk och passa barn istället för att vara hemma och vara sjuk.

¤ Jag upptäckte att jag hade fått löneförhöjning så lönen som kom den 25:e var bara "extrapengar" på min vanliga lön.

¤ Idag kom min vanliga lön helt oväntat. Plus i kassan!

¤ Pengar åkte in på sparkontot.

¤ Jag har idag fått hem mitt pokerset från Unibet. Spelsugen någon?

¤ Det finns päronsoda i kylen och Dumle lakrits i skålen.




En glad Kajsa. Bör inte nämna vart bilden är tagen....



Vad kan nu förstöra resten av dagen?


Kommentarer
Postat av: natalie

nej tror vi skippar det =) fridace? ;D

2009-01-30 @ 19:10:15
URL: http://naataliiiie.blogg.se/
Postat av: Siri

;) nej, det bör du nog inte göra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0