Keep on searching

Blir ett nej till den andra familjen också. De verkade trevliga och snälla men jag kände att jag inte skulle passa in där. Jag vill ha fullt med människor runt omkring mig och det får gärna hända nya saker varje dag. Den här familjen bodde i skogen så det kan bli lite svårt med det.

Hoppas på att nästa matchning är lika trevliga och snälla som denna familjen men att de bor på ett annat sätt och kanske är lite mer aktiva. Har slängt in en önskning på västkusten nu med så har jag tur så hamnar jag där!

Idag blir det tandläkaren om en stund och sen ska jag dra med mig själv ut på en joggingrunda. Göteborgsvarvet är närmare än jag tror och min kropp blir trött av 6 km. Så jag har nog en bit kvar. Blir kanske lite fotande med nya kameran också i det fina vädret. Det blir nog en rätt lugn dag tror jag. Sista dagen på lovet idag. Usch vad fort det går. Man borde få minst tre veckor varje gång tycker jag. Och jag har fortfarande inget ämne bestämt till engelskauppsatsen. Någon som har någon idé? Kan handla om vad som helst som har med ett engelsk-språkigt land att göra. Tips tack!



Blixten är förövrigt mer knäpp än vanligt. Nu har han fått dille på att han ska IGENOM persiennerna så ofta han kan. Helst när jag sover så att jag vaknar av metallklingande. Ibland fastnar han dock, som på bilden. Men det märkte han nog inte själv utan han satt kvar där en bra stund tills jag fick dra ut honom. Mina persienner är buckliga och fina nu...

Kommentarer
Postat av: Mairon

Hej :)

Såg att du kommenterat i min blogg angående jobb utomlands. Jag har bara börja kika lite grann än så länge, men vad jag har i tankarna är jobb på kryssningsfartyg, semesterort eller bara vilket jobb som helst i en storstad, vi får se vad det blir! :)

2009-02-21 @ 18:59:43
URL: http://maroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0