Friendship

Jesper har fått en ny kompis. De såg ut att trivas tillsammans!




Alldeles lagom stor nalle!

Var även på skogspromenad. Jag tänkte att jag visste den perfekta skogsrundan; lagom lång, kul med skog och mycket att kolla på. Jag hade också för mig att den vore perfekt för en barnvagn. Det var den inte. Isac fick hoppa ur vagnen (vilket han i och för sig gjorde med glädje) och jag fick lyfta och putta vagnen hit och dit och samtidigt hålla i Isac ibland så han inte skulle halka och ramla bland alla stenar. Men i det stora hela gick det nog rätt så bra. En liten incident med en isbelagd vattenpöl var det enda.
Kom ihåg till mig: gå inte den rundan med barnvagn igen.


Jag trodde förresten att min matchade familj skulle ringa i helgen men än så länge har det inte ringt. Jobbigt..


Nu får det bli lite Dan Brown igen. Man fastnar så lätt i de böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0