Fit for fight

Jag har fått klartecken från läkaren att det är okej att börja träna igen. Nu är det bara den svullna halsen som ska sluta vara svullen. Jag har idag beställt två par hörlurar som är anpassade för ett aktivt liv. Mina vanliga trillar bara ut när jag tränar.

Nu jäklar ska det tränas. Göteborgsvarvet på under två timmar? Drömma går ju. Jag får nog hellre hoppas på att jag orkar springa hela tiden. Det verkar vara ett mer realistiskt mål med tanke på hur mycket jag har tränat de senaste månaderna. Måste börja tänka på vad jag äter också. Fast inte förrän halsen är bra. Inte idag. Idag får jag äta vad jag vill.



Fräschare än fräschast efter lilla Göteborgsvarvet -07

Kommentarer
Postat av: Amanda

man får äta vad man vill:) Hur ska du orka hela göteborgsvarnet utan godis;);)

2009-02-05 @ 14:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0