Creepy sleepy

När jag vaknade imorse och startade datorn så upptäckte jag att internet inte fungerade. Det brukar vara en sladd på routern som sitter lite löst så jag kollade. Då var alla sladdar utdragna och låg på golvet? Eftersom routern är i mitt rum och ingen annan än jag hade varit i mitt rum under natten var det ju endast jag som skulle kunna ha gjort det. Och när jag tänker efter så har jag ett svagt minne av att jag har stått och kämpat med den blåa sladden på routern. Varför och när vet jag inte.. Jag måste ha gått i sömnen eller något. Sånt är lite läskigt.

När jag var liten, kanske 8-9 år så gick jag i sömnen lite då och då. En gång vaknade jag av att jag stod framför min stereo som var igång med högsta volym. Då hade jag väl varit sugen på lite musik eller något. Ja, man gör så mycket konstigt när man sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0