December

Nu har vi trillat in i December och allt vad det innebär. Jag har fått öppna min chokladkalender och jag följer självklart julkalendern via svt.se. Den verkar helt okej i år faktiskt. Har alltid gillar Henrik Ståhl sedan jag sprang ifatt honom på öland för 12 år sedan. Måste leta fram den där autografen någon gång i framtiden. Haha. Tror han skrev nåhonting om att jag borde bli friidrottsstjärna och satsa på sprint. Ja vi vet ju alla hur det gick med den karriären. Men vad gör man inte när man är 6 år och ser en kändis gå förbi, man springer ikapp dem såklart.

Nej, jag känner att jag kom lite på avvägar där. December var det ja... Igår dekorerade jag och Nessa våra pepparkakor och nu idag, inte ens 24 timmar senare är alla slut. Så nu ska vi snart till affären och köpa mer smör så vi kan göra mer deg.


Våra fina pepparkakor

Måste även tipsa om en hemsida som är bra för alla er som inte befinner er i Sverige just nu men saknar lite svenska ätbara grejer. Hemsidan heter http://www.northerner.com och har en del att välja på faktiskt. Det bästa är att frakten på denna sidan inte är dyr alls om man jämför med andra liknanade hemsidor (har gjort lite research, haha ). 75 kr oberoende av hur mycket du köper. Tror jag i alla fall. Beställer du via ICA så betalar du nästan 300 i frakt. I alla fall, den här sidan är ju bra för er som kanske inte har föräldrar som kan skicka stup i ett. Men ibland får man ju cravings och då gäller det att göra något åt det :)


Det här fick jag hem igår från http://www.northerner.com


Nu blir det en runda till affären och i eftermiddag blir det play date med Chrissy. Blir nog en bra dag!

/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0