Polis, polis, potatisgris!

Ja alltid ska det väl hända något spännande varje dag.

Idag var jag först på Great America med Elin och Victoria. Vågade mig upp i Flight deck igen och dessutom The Demon, en bergochdalbana med inte mindre än 4 loopar. Ojoj så läskigt men jag har kommit fram till att allt blir mycket bättre om man blundar. Jag vet inte ens hur själva rundan går eller hur karusellerna ser ut faktiskt. Får bli nästa steg, att våga åka med ögonen öppna...

Ikväll blev det filmmys med Johanna och Tess. Kollade på Valkyria som inte alls var som jag hade tänkt mig och jag fattade ingenting (dvs kände mig som Susanne när hon kollar på film). Men den var ganska bra ändå och väldigt intressant. Men ska nog se den en gång till så att jag kan hänga med lite bättre.

På vägen hem berättade jag för Johanna att jag tyckte att mina lysen på bilen verkade konstiga. Även fast jag bara hade halvljus på så verkade jag blända alla och lyset landade inte ens på marken utan lös(lyste?) bara rätt fram. Har inte kört den bilen innan så jag tänkte att det är väl så det ska vara. När jag sedan fortsätter köra ser jag en polisbil som står bredvid mig vid ett rödljus, tänkte att jag kommer säkert bli stoppad för något, jag blir alltid nojjig när jag ser en polisbil. Och visst var det så. De la sig bakom mig och satte på blåljusen, haha. Bara att köra in till kanten och agera korkad svensk. Hade visst glömt sätta på lyset så det lös inte alls som det skulle, haha. Men polisen var väldigt trevlig (ful var han inte heller) och förklarade snällt att det var bara för min säkerhet som de ville att allt skulle vara rätt. Fick visa mitt internationella och svenska körkort och nu vet jag att det är giltligt i alla fall =)

Det var denna dagen, undrar vad som händer imorgon? =)

Godnatt på er!
/ K

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för den ja... =)

2009-08-31 @ 16:58:05
URL: http://susanned.blogg.se/
Postat av: nannis

åh kajsa, din fuling, nu blir jag avundsjuk när du raggar på snygga poliser. fy på dig!!!!



vad är din mailadress föresten?



ska jobba på "the plant" heeela veckan. om jag överlever hör jag av mig. och om du ser snyggpolisen igen, hälsa från mig =) och du, han var väl inget "no no" (över 30)?



kram på dej!

2009-08-31 @ 20:55:08
Postat av: Victoria

Haha, många säger att poliser "inte är fula" .. intressant det där :P

men tur att du inte fick ngn böter iaf :D

2009-09-01 @ 01:23:31
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0