My love

Har äntligen hittat min kärlek här i Amerikat. Liten, snygg och lyssnar på mina kommandon. Alldeles dagsfräsh är han/hon också:


Egentligen är den väldigt lila men färgen blev konstig på bilden. Himla fin är den i alla fall!


Idag har jag varit ledig men har hängt med barnen och min hostmum ändå. Har fått se vart skolan är och så har vi varit och storhandlat så att jag fick välja lite saker jag tycker om. Ikväll ska jag laga Ulla-Lena-lax till familjen. Hoppas det blir populärt!

Nu är det quiet-time här hemma så de yngsta sover och den äldsta gör sina läxor. Lugnt och skönt med andra ord =) Jag kanske också skulle ta en nap, det verkar väldigt skönt..

Ha det så bra!
/K

Kommentarer
Postat av: Amanda

Asså vad är det för manick?

2009-09-03 @ 19:44:53
Postat av: keisor soze alias nanna

öhh....vad är det där egentligen?

2009-09-03 @ 21:45:08
Postat av: mamma

Där ser du! Det är fler än jag som inte visste vad det var!! kram och ta hand om din nya kärlek!

2009-09-04 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0