26/9 Barnastuga

Ser ut att bli så imorgon. Ett av de små liven jag passar kommer förmodligen hit. Gulligt värre. Får se till att barnsäkra huset nu ikväll..

Idag hade jag en lektion, mellan 0930-1040. På något vis lyckas jag ändå vara i stan till halv fyra. Men jag klagar inte. Det har varit en bra dag. Massa prat i skolan bl.a. om gamla barnfilmer som faktiskt är grymt bra. Jag har alltid varit svag för barnfilmer. Ska se till att dra nytta om det nu när jag passar barn. Fick se 5 min Pippi i tisdags och bara det var lycka!

Hann med en "lunch" på staden idag med lite klassisar. Blev pizza. Bra lunch där men varför inte? Alla blev sugna på det när vi började prata om det. Fick lite besök av herr Duva när vi åt vilket jag inte uppskattade så mycket med tanke på att vi satt inomhus.
Efter det blev det en runda i stadens affärer med Jossy och Nathalie. Sen skulle Jossy vidare mot Jönköping och massa mys så då var det bar Nathalie och jag kvar. Inhandlade en mysig kofta och sen blev det buss hem.

Nu sitter jag här och har inte så mycket att göra. Ska försöka bestämma mig om jag ska på Street eller inte. Lillen kommer hit tidigt imorgon och det känns som att jag måste vara pigg. Hmm, får ringa och se vad Amanda tycker. Men nu kan jag inte ringa för just nu sitter hon i kassan på Maxi och tjänar alldeles för mycket pengar ;) Får se hur kvällen blir...

/ Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0