25/9 Skojakt och chipmunks

Har precis kollat på halva Alvin and the chipmunks. Vilken söt film. Visst, man kan räkna ut handligen med lilltån men den är ändå sådär Disney-jul-känsla mysig. Ska kolla klart på den ikväll.
Nu ska jag snart åka och träffa mamma för att köpa skor. Jag är alldeles för kräsen när det gäller skor och kläder men jag hoppas jag hittar något bra.

Igårkväll blev det mys. Först gjorde Amanda och Nadja inbrott i Siris hus och sen kom jag också. Vi han tömma kylskåpet innan hon och Tove kom hem. Bra med snälla kompisar.
Blev mycket prat, youtube och 10 orsaker att hata dig. Den filmen blir aldrig dålig och Heath Ledger kan inte vara död. Det kan bara inte vara så. Det funkar inte. Usch usch.

Nu måste jag springa till bussen. Visar skorna sen om det blir några.

/ Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0