25/9 My brother from another mother

Ibland hade varit lite coolt att leva i värsta ghettot och prata massa fräsiga uttryck. Hade varit kul att hamna i en familj med den stilen som au pair. Ett tag i alla fall. Bli någon form av wiggah. Haha. Kan inte se mig själv som det. Jag är alldeles för vit i mitt sätt.

Anledningen till allt detta är att det är White Chicks på tv6 ikväll. Har sett den tusen gånger innan men den typen av dålig humor passar verkligen mig när jag är lite trött. Ska försöka få tag i lite filmer á la låg humor. Typ Ett päron till farsa, Nakna pistolen, Monty Python osv. Sen ha filmmarathon med bara såna filmer. Nu känns det som jag bara svamlar och jag känner att den här informationen är grymt viktig för er som läser.

Blev i alla fall två par skor idag. Ett par stövlar och ett par party pumps/ankelpumps eller nåt. Kan visa imorgon.

Nu ska jag tillbaka till tvn och sen naninana.

/ Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0