Varför man plågar sig själv

Just nu sitter jag och kollar på en rysare som går på tv ikväll. Instängd hette den. Handlar om ett gäng tjejer som blir instängda i en grotta och så händer det massa grejer som bland annat inkluderar läskiga varelser. Jag hatar såna här filmer. Hatar av hela mitt hjärta. Jag kommer tänka på det här så fort jag är i en grotta (vilket i och för sig inte händer sådär ofta men man vet ju aldrig.) Så varför fortsätter jag kolla? Eller varför började jag ens kolla?

Det enda svaret jag kan komma fram till är att man får en kick. En sjuk jävla kick som gör att jag inte kommer kunna sova på några timmar. Människans psyke är stört. Alla tvingar sig själva till något de inte vill egentligen.

Imorgon blir det i alla fall mys med de bästa och det är något jag absolut vill. Kommer bli en grymt bra kväll!

Nej, tillbaka till blinda, nakna, människoätande små grottvarelser.

Puss / Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0