Välkommen Ulrik.

Varför ska dom hålla på att döpa stormar egentligen? Meningslöst.. Alla som heter typ Gudrun, Katrina och Ulrik kommer ju få dåligt rykte och massa skämt om hur stormiga dom är i humöret osv. Meningslöst...

Idag är då i alla fall kära Ulrik här. Han sabbade min dagsplanering rätt mycket. Eller så är det jag som är feg.. Skulle i alla fall ha ridit med Nanna idag. Eftersom jag inte har ridit på fem år eller något så verkade det lite farligt att göra det när det var storm. Får bara upp massa läskiga scenarion i huvet. T.ex. att en gren ramlar ner framför hästen så hästen blir skiträdd och jag ramlar av. Ja, ni förstår. Jag vågade helt enkelt inte idag.

Igår var det först barnpassningn som stod på schemat. Börjar bli en hejare på det. Så pass bra så att andra för det mesta tror att det är mina barn. Ibland förklarar jag hur det ligger till, ibland inte. Blir ju roligare om folk får tro att jag är en ung supermamma. Lillen var i alla fall snäll och söt och pigg så det gick toppen. Och just nu leder han tävlingen som går ut på att lära sig säga mitt namn. Han har lärt sig säga Kaaah, den andra lillen säger gong gong eller mamma. Så det verkar som att Lillen nummer ett kommer ta hem det stora priset, vad det nu är..

På kvällen blev det förfest hos Nathalie med massa trevliga människor, allsång och cd-spelade som hottar upp låtarna själv. Efter det utgång som inte var så jättekul så vi åkte tillbaka till Nathalie och fortsatte det trevliga. Gissa djurljudet var en mycket populär lek. En annan väldigt rolig lek (galenskaparna för er som inte fattar) var limbo. Bilderna från limbon var inte för vackra med dubbelhakor hit och dit men vad fasen. Jag vann i alla fall. Mysig kväll med de bästa människorna. Mer mys blir det på tisdag.


Imorgon börjar ett efterlängtat höstlov som kommer innehålla vänner, mys, halkkörning och Bävertyskland. Ska bli mycket skönt att inte behöva tänka på skolan.


Ska försöka få lite bilder från Nathalie från igår..

Yours truly/ Kajsa


Kommentarer
Postat av: natalie

du kan få bilderna när jag lagt in dom=)

2008-10-26 @ 18:38:32
URL: http://naataliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0