Matte C, vilket jävla påhitt!

Jag har alltid haft lätt för matte, alltid. Och alltid fått ruskigt bra betyg. Och så kommer det här... Fattade inte ett göte på provet och höll på att bryta ihop ett antal gånger. Bryta ihop på riktigt. Typ lägga mig på golvet i fosterställning och gråta tills jag inte orkar mer. Så dåligt gick det. Och det känns ju inte så bra när det tillochmed är saker vi gjorde förra året. Så just nu vill jag inte höra ett ord om matte eller behöva räkna på något alls.

Positivt idag var att det gick riktigt bra på körskolan och att läraren var imponerad av mina exellenta korsningskunskaper. Så nu ska jag boka in allting imorgon. Ojojoj. Det känns bra!

Var tvungen att springa upp på banken en runda med och göra så att finanskrisen inte utrotar alla mina pengar. Då blir det nog inget körkort. Så nu har jag alla dom pengarna på mitt vanliga konto. Tror jag ska cykla ner och ta ett kontoutdrag bara för att stå och njuta av mitt saldo..

Nu ska jag snart ner till tandläkaren och jag har bävat mig för detta i en vecka ungefär. Det är något med mig och tandläkare som inte riktigt klickar. Jag går mycket hellre till doktorn och sticker hål i alla armar och fingrar jag har med den största sprutan som finns. Bara de inte rör mina tänder. Men jag får väl stå ut denna gången också. Tror dock att jag har hål och då måste jag ner en gång till. Inte så kul.

Ska förbereda mig mentalt nu och borsta tänderna en sju, åtta gånger eller något så hon inte hittar något att klaga på.

/ Kajsa

Kommentarer
Postat av: Siri

matte är snoppigt!

2008-10-09 @ 13:57:42
URL: http://johanssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0