Grandma would smell worse than me anyway..

Är en av meningarna i min final presentation som ska vara inlämnad imorgon. Alltid när jag har bestämt mig att jag ska plugga så försvinner motivationen helt och håller när jag väl börjar. Jag börjar alltid tänka på mat istället. Så nu äter jag istället för att skriva på engelskan. Eller åt ska jag väl säga för det är slut nu. Så nu vill jag ha något annat att äta. Det är helt galet vad jag kan äta mycket på eftermiddagarna.

Hursomhelst. Sitter och kollar på Cityakuten nu. Är det bara jag eller är inte det programmet lite bra i alla fall. Även om vissa är kassa som skådespelare. Kassa serier på eftermiddagen är faktiskt ganska bra ibland.

Nej nu ska jag gå och se om jag hittar något mer att äta.

/ Kajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0