Hår som i en Wella-reklam

Idag lyckades jag med bedriften att fastna med håret i bildörren när jag stängde. Lagom pinsamt sådär. Funderar på att göra det på uppkörningen också så kontollanten får något annat att tänka på än min körning. Lyckades även få skitstopp tre gånger. Läraren sa också till mig att det var okej att jag hade slafsiga kläder. Tack, det kändes bra.

Idag stod också skridskoåkning med Cornelia och Erik på schemat. Erik är väl kanske snäppet bättre än oss men det är knappt någon skillnad tycker jag. Kommer nog gå väldigt bra när två Bambi ska hålla i en skridskoträning inför andra Bambis. Kan bli spännande. Det enda jag klarar av är piruetter som förmodligen inte ser så graciösa ut. Men roligt är det och det är huvudsaken som det så fint heter.

Här skrev jag nyss en lång historia om Tysklandsresan förra veckan men tekniska jag kom åt en liten rackarns knapp och lyckades markera och ta bort allt. Så nu tänker jag bara säga att vi var i Tyskland fre-lör. Sprit och annat inhandlades. Nog om det.

Idag klarade Annika uppkörningen. Grattis till henne. Jag är avundsjuk. Jag vill också ha körkort nu. Men det kommer väl snart förhoppningsvis.

Får nog fortsätta plugga lite körkortsteori nu. Uppskrivning snart! =)

Underhållning på färjan. Kinderägg.

Sol och svinkallt.

Puss / Kajsa


Kommentarer
Postat av: Suss

Hoppas du inte handlade allt for mycket i Tyskland ;-) Ny troja forresten? Den dar rutiga pa forsta bilden kanner jag inte igen. Tjusig.

2008-11-06 @ 04:39:38
URL: http://susanned.blogg.se/
Postat av: Siri

vilken nussig bild på dig i nya tröjan :D plutteplutteplutte

2008-11-06 @ 17:46:54
URL: http://johanssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0