Cold skin

Man märker att man har ätit för många delicato bollar i sina dagar när man blir irriterad över att dom har ändrat förpackning. Pinsamt.

Kom nyss hem från bion. Jag och Siri var och såg min efterlängrade Twilight och jag kan inte säga annat än att jag är så kär just nu. Söt film.

Naturkunskapspapper och böcker ligger östa över min säng och imorgon är det en 40 minuters redovisning som står på schemat. Härligt härligt.

Idag är det bara 8 dagar kvar till jag och Annika åker till London. Det kommer nog bli rätt bra tror jag :)

Puss / Kajsa

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej. Hoppas du har kopt nagot fint at mej i London. =) Har ni haft det bra? Har regnar det och askar pa tok for mycket, iaf pa kvallarna. Och om du nangang aker till Australien sa kan du skippa Brisbane, det ar en jadra skitstad. Tyvarr blir vi kvar har till onsdag anda...

Tjingeling Badring!

2008-12-07 @ 04:27:11
URL: http://susanned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0