Vad har hänt sen sist?

Till att börja med var det jul. Vaknade på morgonen och hittade en dikt och en nyckel på mitt golv. Stod någonting i dikten om att det fanns något i garaget till mig. EN BIL! Jag hade fått en bil i julklapp!

Eller nästan i alla fall... Det var en bokhylla. 

Sen på kvällen kom tomten igen och han hade med sig lite andra fina grejer. Tyvärr ingen bil. Men däremot en mycket fin moBIL. Så det var ju nära i alla fall.

Dagen efter det var det utgång och fest hos Nathalie. Jag tror inte det att en fest kan bli misslyckad där, även om det inte är så mycket folk. Mycket kul och jag tyckte att barnfrågorna i TP var alldeles lagom svåra för oss. Efter det blev det lite utspridning i staden och jag och Maria hamnade  på Piraten som faktiskt blev en positiv överraskning. Vi hade roligt och dansade till vi ville sova.

Sen in på rean en stund på annandagen. Det skulle vi aldrig ha gjort. Man måste vara pigg för det. Inte trött och bakis och eventuellt fortfarande lite full. Det var en jobbig dag.

Hemma i huset pågår renovering för fullt. MItt rum har nu inte längre gröna väggar av vävtapet utan större delen av väggarna är nu vita och har normalt underlag. Och mer förbättringar ska det bli. Får väl lägga in lite före och efter bilder här sen.

Vad har mer hänt? Jesper har flyttat in här. Han är lite stor och svår att göra av någonstans mitt i renoveringen men det går bra. Trivs han så skulle han få stanna.

Ikväll blir det nyår på Hamnkrogen med Mia och massa andra. Blir nog kul.


Jesper

Gott nytt år på er!

Kommentarer
Postat av: Ross

Han ser ju ut att stormtrivas :)

2009-01-04 @ 13:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0