Kul...

Dagen började bra. Vaknade utvilad och kände mig lite bättre. Tog det lugnt.

Vid tretiden ringde en kvinna och undrade vart jag var nånstans. Jag skulle varit på intervju idag men ställde in eftersom jag är sjuk. Dessvärre hade inte intervjukvinnan fått mitt sms om att jag är sjuk så hon satt och väntade. Bra, där rök förmodligen det jobbet.

Kollar i alla fall i utkorgen på mobilen för jag var ganska säker på att jag hade skickat. Och visst är det skickat. Kl 15.16 igår for det iväg. Måste ha fastnat nånstans i rymden.

Kommer på att jag i samma veva smsade en familj som jag skulle suttit barnvakt åt idag. Samma meddelande där, att jag inte kan för jag är sjuk. Kommer på att dom inte heller har svarat på mitt sms. Alltså har dom förmodligen inte heller sett det. Great. Så det blir till att skicka iväg ett annat sms ( jag gillar inte att ringa folk när jag är sjuk och hosta och kraxa i telefonen). Dom har fortfarande inte svarat på mitt andra sms så jag antar att min älskade telefon har gett upp det här med sms-service. Det blir väl till att ringa om en stund och se om dom sitter och väntar på mig.

Mitt i allt detta river jag ner en glasflaska med nässpray som går i tusen bitar. Nu går jag bara och väntar på att få en glasbit i foten.

Jag tror det blir till att köra ner till kiosken och köpa en fet godispåse för att denna dagen ska få någon som helst mening.

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Lite dåligt bloggpepp nu eller?

2009-01-03 @ 20:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0