I valet och kvalet

Bodyguard eller Titanic? Båda går på tv ikväll och eftersom min ovän influensan är och hälsar på så finns det inte så mycket annat att göra än att sova eller kolla på film eller läsa.. Så nu ska jag bara kunna välja vad jag vill kolla på. Herr influensa och jag har blivit riktiga ovänner på senare dagar. Han började lugna ner ser för några dagar sen och det kändes riktigt lovande när jag vaknade idag. Sen hux flux när jag står och kokar kola så bestämmer han sig för ett litet svimningsanfall. Jag blir tokig. Jag ligger efter med allt man kan i skolan och jag missar allt kul som händer. Igår var det volleybollturnering där alla var utklädda. Missade det. Imorgon har Olivia 18års fest med utgång. Missar det. Och på torsdag är det hippiefest och avslutning på skolan. Missar förmodligen det också. Kul. Jävligt kul.


Så för att ha någoot roligare att tänka på: au pair papperna är nu inskickade och nu är det bara att vänta på att få höra från den första familjen. Spännande.

/ Kajsa

Kommentarer
Postat av: natalie

krya på dig!!!! :D

2008-12-17 @ 15:33:16
URL: http://naataliiiie.blogg.se/
Postat av: Siri

Pluttis! Hoppas du blir bra snart

2008-12-18 @ 20:52:11
URL: http://johanssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0